Ga altijd voor continue verbetering

 

Veel succesvolle ondernemingen zijn hun processen en mensen continu aan het verbeteren. Het is als ondernemer belangrijk om de kerntaken binnen je organisatie steeds effectiever uit te voeren. Zo genereer je de grootste groei. De kansen voor deze verbeteringen vind je overal in je bedrijf. De belangrijkste vraag is dan ook hoe je je organisatie in beweging brengt, om verbeteringen door te voeren die de grootste impact hebben.

 

Om iets aan een probleem te kunnen doen, moet je eerst weten wat het probleem is en waar het zich bevindt. Via onze empirische aanpak − wat inhoudt dat we onze methodiek baseren op ervaringen − traceren wij de kern van het probleem en kunnen we een manier zoeken om het aan te pakken. En die aanpak kan op verschillende manieren uitgevoerd worden.

 

Probleemoplossers pur sang

 

Zo kan het zijn dat je organisatie het over een compleet andere boeg moet gooien: doelgerichte verandering binnen je teams bijvoorbeeld. Of misschien hebben je teams een nieuwe werkwijze en een collectief doel nodig. Allemaal zaken waar we jou mee kunnen helpen. Op welke wijze we jouw probleem ook gaan oplossen, we doen het altijd met één doel voor ogen: continue prestatieverbetering. Want alleen door in te zetten op continue verbetering van je resultaten en prestaties, kun jij eindelijk bereiken wat je wilt: die verdiende groei. Vragen waar we mee aan de slag gaan zijn bijvoorbeeld:

 

  1. Hoe zien wij de toekomst van het bedrijf? Wat is de gezamenlijke ambitie en met welke inrichting? En hoe gaat de piramide er dan uitzien;
  2. Hoe ontwikkelen wij onszelf en het leiderschap als de organisatie groeit? Bestaande rolverdelingen en patronen zijn wellicht minder effectief in de toekomst;
  3. Hoe zorgen wij ervoor dat wij we onze klanten echt kennen en relevante proposities, passend bij onze ambities, hebben;
  4. Hoe zorgen wij voor een professionele organisatie, waarin zowel ons kernproces als de ondersteunende processen van uitstekend niveau zijn?
  5. Hoe ontwikkelen wij onze cultuur en mensen? Veel medewerkers en leidinggevenden worstelen met de spanning tussen verantwoordelijkheid en controle.

 

Zoals je ziet, zijn alle vragen gesteld vanuit de klant. Dat is namelijk precies hoe we denken: vanuit de klant, bij de kern van het probleem. Alleen op die manier doorbreken we tradities en realiseren we een nieuwe wind.

 

Concreet, praktisch en effectief

 

Wij starten tijdens onze intakegesprekken al met coaching. Zo zorgen we dat ons advies op maat direct toepasbaar is in de praktijk. Het voordeel hiervan is dat we meteen kunnen testen welke werkwijze het best past binnen jouw organisatie. Ons doel is namelijk om te zorgen dat er snel impact wordt gemaakt op de groei van jou, je team en je bedrijf. De methoden en tools waarmee we werken zijn dan ook bewezen, simpel en effectief.

 

Bij ons dan ook geen uitgebreide rapporten voor in de la, maar aantoonbare impact die resulteert in de ultieme win-win: inspirerende prestaties en bevlogen mensen. En die impact behalen we door de volgende diensten aan te bieden.

Klanten beoordelen ons
gemiddeld met een:

8,4

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

 

Bel ons op 06-24668587, vul het contactformulier in of stuur een e-mail naar contact@gimbergmc.nl.